Smycze reklamowe to jeden z popularniejszych gadżetów wykorzystywanych w promocji. Nie bez powodu! Nie tylko są świetnym nośnikiem logo firmy, lecz także bardzo praktycznym dodatkiem. Czy zastanawiałeś się kiedyś, co jeszcze można z nimi zrobić oprócz doczepienia kluczy? Sprawdź, do czego przydają się smycze reklamowe!

Pomysły na wykorzystanie smyczy reklamowych

Gadżety reklamowe powinny być przede wszystkim funkcjonalne. Ta cecha sprawia, że potencjalni klienci bądź współpracownicy chętniej z nich korzystają. Mimo że każda smycz reklamowa może się od siebie różnić (np. samą taśmą i jej łączeniem bądź rodzajem karabińczyka), to jej funkcje pozostają niezmienne. Co można do niej przypiąć poza kluczami?

Karta wstępu do biura

Gdy przypniesz kartę wstępu do biura do smyczy reklamowej, możesz zapomnieć o nerwowym szukaniu jej w spodniach czy torbie lub plecaku. To bardzo łatwy sposób na uproszczenie sobie otwierania drzwi biurowych. Wystarczy, że sięgniesz po kartę wiszącą na szyi i zbliżysz ją do czytnika. Chwilę później możesz o niej już nie myśleć – zawsze będzie ona w jednym miejscu i nie ma szans na to, aby ją zgubić lub narazić się na stanie pod zamkniętymi drzwiami.

Identyfikator

Niezależnie od tego, z jakiej okazji musisz mieć przy sobie identyfikator, dzięki zawieszeniu go na smyczy reklamowej każdy będzie wiedział, z kim ma przyjemność rozmawiać. Jest to szczególnie dobra praktyka na zapoznawczych eventach branżowych. Dzięki temu już nikt nie będzie się wstydzić, że zapomniał czyjegoś imienia! To świetny sposób na wykorzystanie gadżetów reklamowych.

Bilet wstępu na wydarzenie

Tak samo jak identyfikator, do smyczy reklamowych można również przypiąć bilet wstępu na wydarzenie. Pozwala to uniknąć dość niekomfortowych sytuacji, jak na przykład niepewność, czy bilet się przypadkiem nie zgubił, gdy kontroler zacznie o niego pytać. Szczególnie przydatne rozwiązanie w okresie letnim, gdy wydarzenia odbywają się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, co wymusza zabieranie ze sobą biletu wstępu.

Jak wybrać smycz reklamową?

Jeśli planujesz zakup gadżetów reklamowych, do smyczy reklamowych warto również dodać pamięci USB. Te dwa przedmioty doskonale się uzupełniają, ponieważ pendrive'a również można przyczepić do taśmy z karabińczykiem. Potencjalny klient z pewnością ucieszy się z takiego prezentu i jest spora szansa na to, że do Ciebie wróci! Masz problem z wyborem konkretnego rodzaju smyczy reklamowej? Sprawdź nasze wskazówki!
  1. Wybierz szerszą smycz, jeśli chcesz zawrzeć na niej slogan, który musi być duży i wyraźny. 10 mm może się w tym wypadku okazać za małą szerokością.
  2. Sprawdź sposób wykonania – w przypadku nadruków z drobnymi detalami lepiej zdecydować się na smycze sublimowane.
  3. Zrób research – o ile przy planowaniu konferencji warto postawić na uniwersalne smycze reklamowe, o tyle Twoi pracownicy mogą mieć swoje upodobania. Po prostu ich zapytaj, czy wolą klasykę, czy też lubią jeszcze bardziej użyteczne smycze, które można odpinać!
Wahasz się nad różnymi rodzajami smyczy reklamowych? Chętnie Ci doradzimy! Napisz do nas i powiedz, z czym masz problem, a my pomożemy Ci wybrać idealną smycz do Twojego logo firmy.

Dlaczego warto hurtowo kupować smycze reklamowe?

Smycz reklamowa jest niezwykle przydatna nie tylko podczas samych eventów branżowych, lecz także na co dzień. Przyczepiona do kluczy pozwala je bardzo szybko odnaleźć w plecaku czy torebce, natomiast noszona na szyi – komfortowo użyć biletu, identyfikatora czy karty. Dlaczego warto rozdawać ją swoim potencjalnym klientom?
  • Dotrzesz do dużej grupy odbiorców przy niskim nakładzie finansowym.
  • Przybliżysz potencjalnym klientom swój brand i zaistniejesz w ich świadomości.
  • Wywrzesz pozytywne wrażenie i miłe skojarzenia z marką.
Ten uniwersalny gadżet reklamowy świetnie sprawdzi się na wszelkiego rodzaju eventach, ale również może być miłym dodatkiem dla Twoich pracowników. Z pewnością docenią Twój gest i chętnie będą nosić swoją kartę do biura na szyi. Ponadto gdy wraz z nimi udasz się w biznesową podróż, na pierwszy rzut oka będzie widać, że jesteście bardzo zgranym zespołem.