Koniec roku to dla wielu przedsiębiorców czas podsumowań, celebrowania sukcesów i dzielenia się radością z innymi. Właśnie wtedy pracownicy udają się razem na Wigilię, otrzymują prezenty firmowe i odpoczywają po całym roku pełnym wyzwań. Nie mogliby jednak zrobić tego bez klientów, którzy przecież są największą siłą napędową do rozwoju firmy. W dzisiejszym artykule podpowiadamy, jak im za to podziękować. Poznaj nasze zestawienie świątecznych gadżetów reklamowych!
Świąteczne gadżety reklamowe – dlaczego warto je rozdawać?
Święta Bożego Narodzenia są świetną okazją do tego, żeby zacieśnić więzi z klientami. Zarówno długoletnimi, jak i potencjalnymi. Upominki świąteczne, nawet te drobne, pomagają zaistnieć marce w świadomości klientów jako przyjazna i dbająca o dobre relacje partnerskie. Co więcej, pełnią one kluczową rolę w strategii marketingowej:- wzmacniają przekaz firmy (dzięki sloganom),
- budują zaufanie do marki,
- kreują pozytywny wizerunek firmy,
- zachęcają do ponownego skorzystania z usług.