Gadżety reklamowe rozdawane przez firmy to przede wszystkim funkcjonalne przedmioty, które kojarzą się z przedsiębiorstwem. Pendrive’y reklamowe, breloczki, słuchawki i power banki to najpopularniejsze gadżety, które wpływają na poziom rozpoznawalności przedsiębiorstwa na rynku. Zastanawiasz się, dlaczego warto rozdawać pendrive’y reklamowe i kiedy to zrobić? Sprawdź nasz poradnik, poznaj popularne gadżety i zainwestuj w reklamę swojego przedsiębiorstwa.

Dlaczego warto rozdawać pendrive’y reklamowe?

Wyróżniamy wiele powodów, dla których warto zdecydować się na zakup pendrive’ów. Reklamowy gadżet to taki, który przede wszystkim identyfikuje się wizualnie z firmą. Pamięci przenośne mogą być rozdawane w ramach akcji promocyjnej lub w trakcie targów branżowych. Główne powody, dla których warto postawić na sprawdzone pendrive’y reklamowe dla firmy to:
  1. Uniwersalność zastosowań – pendrive nawet o małej pojemności może przydać się każdemu. Taki gadżet może pełnić funkcję breloczka do kluczy lub uzupełniać podręczne akcesoria w torbie od laptopa.
  2. Potencjalni klienci uwielbiają gadżety – zasada skutecznego marketingu jest prosta. Każdy lubi  otrzymywać prezenty – zarówno klienci indywidualni, jak i kontrahenci biznesowi. Podarunek w postaci pendrive’a reklamowego przełoży się na pozytywne odczucia konkretnych osób, a więc i rozpoznawalność marki na rynku.
  3. Niewielkie koszty – zakup personalizowanego pendrive to najczęściej niewielki koszt, który nie przekracza kwoty kilkudziesięciu złotych.
  4. Poprawa rozpoznawalności przedsiębiorstwa – rozdawanie gadżetów reklamowych takich, jak pendrive to dobry sposób, aby zwiększyć rozpoznawalność przedsiębiorstwa na rynku. Dlaczego? Otóż konsumenci, którzy otrzymają pendrive reklamowy, chętniej wrócą do nawiązania współpracy, szczególnie jeśli gadżet jest elegancki i funkcjonalny.
  5. Możliwość przyciągnięcia uwagi klientów – niektóre modele pendrive reklamowych występują w formie wizytówek, dzięki czemu gadżet wydaje się niepozorny. Dla wielu osób to wskazówka, że firma rozdająca gadżety elektroniczne idzie z duchem czasu, a więc warto zainteresować się współpracą z takim przedsiębiorstwem.
Teraz, kiedy już znasz 5 powodów, dlaczego warto rozdawać pendrive’y reklamowe, możesz zdecydować się na stworzenie partii takich gadżetów. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, a wspólnie dobierzemy optymalne rozwiązania.

Jakie pendrive’y reklamowe można rozdawać klientom? Kilka polecanych produktów

Pendrive’y reklamowe to ciekawa forma rozreklamowania usług swojej firmy oraz zwiększenia rozpoznawalności na rynku. Jeśli chcesz mieć pewność, że potencjalni klienci chętniej skorzystają z usług lub oferty sklepu online, zainwestuj w sprawdzone pendrive do rozdawania stałym i nowym klientom. Przedstawiamy kilka polecanych wersji takiego akcesorium z oferty Caprea!
  • Pendrive CA333 – to klasyczny model pamięci USB 2.0 wykonanej z trwałego metalu. Może zostać zapakowany w białe pudełko z kartonu. Taki gadżet możesz podarować kontrahentom nawet bez okazji – w ramach podziękowania i jednoczesnej reklamy. To atrakcyjna cenowo oferta, gdzie przy zamówieniu 100 sztuk zapłacisz niecałe 14 złotych netto za sztukę.
  • Pendrive CADR30 Smart – to ekologiczna wersja gadżetu reklamowego dla najbardziej wymagających kontrahentów. Obrotowe zamknięcie przekłada się na praktyczność gadżetu, a złącze typu jest odpowiednie dla wszystkich nowoczesnych urządzeń elektronicznych. Dostępne wersje pojemnościowe to: 8, 16, 32 i 64 GB.
  • Pendrive USB Budva 32 GB – gadżet w formie przenośnej pamięci z opcją przypięcia do kluczy. Elegancka obudowa z metalu oraz ekoskóry może być ozdobiona poprzez wykonanie nadruku, tłoczenia lub graweru – zarówno na skórze, jak i metalowych elementach.
  • Pendrive karta USB typ 2.0 – to ciekawy wybór, chociażby ze względu na niecodzienną formę pamięci przenośnej. Ten gadżet jest stosunkowo tani, umożliwia znakowanie tampodrukiem oraz nadrukiem cyfrowym. Jest także opcja wykonania zadruku full color, dzięki czemu można stworzyć kartę dopasowaną do indywidualnych potrzeb firmy.
Ciekawą alternatywą dla powyższych jest pendrive Twister. To prawdopodobnie najpopularniejsza wersja pamięci przenośnej wykorzystywanej w celach reklamowych. Plastikowo–metalowa może być dopasowana pod względem kolorystycznym do identyfikacji wizualnej firmy. Na metalowym elemencie można wykonać własny nadruk.

Gdzie można rozdawać pendrive’y reklamowe?

Idealnym czasem, aby rozdawać pendrive’y reklamowe, jest koniec roku kalendarzowego. Taki gadżet można podarować najlepszym kontrahentom biznesowym oraz klientom, którzy składają największe zamówienia. Inne sytuacje, w których warto decydować się na taką formę reklamy to:
  • targi branżowe,
  • dzień otwarty w firmie,
  • finalizacja większego zamówienia,
  • wprowadzenie nowego produktu lub usługi na rynek.
Powodów, dlaczego warto rozdawać pendrive’y reklamowe, jest naprawdę wiele. To przede wszystkim szansa na pozyskanie nowych klientów, utrzymanie obecnych oraz zwiększenie rozpoznawalności firmy na rynku. Szukasz więcej inspiracji? Sprawdź nasz ostatni wpis i poznaj najciekawsze pendrive’y z logo firmy!