
Firmy z każdej branży mogą wykorzystywać praktyczne gadżety reklamowe do różnych działań. Celem może być ogólna poprawa wizerunku przedsiębiorstwa, zwiększenie rozpoznawalności albo promowanie akcji społecznych, które mogą rzutować na bezpieczeństwo innych osób... a może wszystko na raz? Dlaczego nie? Zobacz, jak w praktyce wykorzystywać gadżety fluorescencyjne!
Kiedy sprawdzą się gadżety świecące w ciemności i jak skutecznie je wykorzystać?
Jeśli zastanawiasz się, czy warto postawić na fluorescencyjne gadżety promocyjne, odpowiedź w większości przypadków jest jedna – zdecydowanie tak! Dlaczego? Tego typu produkty łatwo przyciągają wzrok, dzięki czemu możesz zyskać nowych klientów. Natomiast niektóre z nich mogą także zwiększać bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego.
Co więcej, gadżety świecące w ciemności są praktyczne, a jednocześnie budują pozytywny wizerunek marki jako przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie i środowiskowo. Można je wykorzystać podczas eventów, szkoleń czy akcji outdoorowych, a także do:
- promocji firmy transportowej — np. poprzez wręczenie kontrahentom i pracownikom odblaskowego breloka do kluczy;
- zwiększenia rozpoznawalności marki odpowiedzialnej za utrzymanie dróg – sprawdzą się do tego torby zakupowe, zawieszki i smycze z odblaskowymi elementami czy pasek odblaskowy z diodą LED rozdawany wśród lokalnej społeczności;
- reklamowania szkół i placówek edukacyjnych – za pomocą worka z paskiem odblaskowym czy fluorescencyjnych gadżetów biurowych.
Przykładowo jako organizator nocnego biegu charytatywnego możesz rozdać uczestnikom święcące w ciemności gadżety, takie jak opaski na ramię z nazwą wydarzenia i logiem partnerów. Takie produkty będą pełniły funkcję identyfikatorów, a przy tym zwiększały widoczność zawodników po zmroku. Fluorescencyjne opaski świetnie sprawdzą się też podczas festiwali i koncertów. Jak je wykorzystać? Zajrzyj do naszego wpisu i poznaj kreatywne sposoby na użycie opaski odblaskowej z nadrukiem na eventach.
Jakie gadżety fluorescencyjne pomogą Ci zbudować korzystny wizerunek marki?
Możliwości jest wiele, jeśli jednak chodzi o pozytywny wizerunek firmy, weź pod uwagę gadżety fluorescencyjne, które kojarzą się z bezpieczeństwem drogowym, np. odblaskowy brelok w kształcie kamizelki. To produkt, który możesz wykorzystać między innymi w kampanii promocyjnej skierowanej do dzieci i ich rodziców.
W stworzeniu pozytywnego wizerunki marki mogą Ci pomóc także poniższe 3 gadżety świecące w ciemności:
1. Opaska sportowa na ramię VISIBLE ME – dobrym pomysłem będzie rozdanie jej uczestnikom porannych joggingów firmowych lub miejskich biegów tematycznych (np. „Bieg bezpiecznej drogi”). Dzięki niej Twoja firma może stać się symbolem odpowiedzialności i aktywności prospołecznej.
2. Składany parasol NEON z elementami odblaskowymi – w szczególności nada się jako upominek dla pracowników terenowych, którzy muszą być widoczni podczas niepogody. Idealnie sprawdzi się też na targach branżowych.
3. Odblaskowa czapka z daszkiem RAYS – wykorzystaj ją jako element stroju drużynowego podczas letnich pikników rodzinnych organizowanych przez szkołę lub firmę drogową. Umieszczone na niej logo będzie promować Twoją markę przez całe wydarzenie.
Co warto wiedzieć, zanim zdecydujesz się na zakup gadżetów świecących w ciemności?
Jak już wiesz, gadżety fluorescencyjne przyciągają wzrok i mogą pomóc Ci wyróżnić firmę na rynku. Warto jednak pamiętać, że nie każdy design pasuje do każdej branży. Zanim zamówisz takie akcesoria promocyjne, sprawdź, czy ich wygląd współgra z tożsamością Twojej marki. Zwróć uwagę, że zbyt krzykliwe kolory mogą gryźć się z profesjonalnym wizerunkiem. Z drugiej jednak strony, mogą przyciągnąć uwagę szerokiej grupy odbiorców – zastanów się więc, co będzie bliższe wartościom prowadzonej przez Ciebie firmy.
Pamiętaj też, żeby zadbać o przejrzysty projekt – widoczne i wyraźne logo czy inne elementy graficzne. Liczy się także jakość wykonania oraz trwałość materiałów, z jakich wykonany jest produkt. Gadżet świecący w ciemności, który szybko się zniszczy, nie wzbudzi zaufania wśród potencjalnych klientów. Postaw więc na produkty solidne, estetyczne i funkcjonalne, które zamówisz między innymi w naszej agencji Caprea.
Niech Twoja firma świeci przykładem – postaw na gadżety fluorescencyjne i zadbaj o bezpieczeństwo swoich klientów!
Chcesz, żeby Twoja firma była widoczna nie tylko w mediach? Zadbaj o bezpieczeństwo pracowników, klientów i gości – wybierz fluorescencyjne gadżety. Kamizelki, opaski czy breloki z odblaskiem naprawdę robią różnicę. W ciemności i przy złej pogodzie zwiększają szansę, że kierowca zauważy pieszego z odpowiednim wyprzedzeniem. Co więcej, zakup akcesoriów promocyjnych to proste i praktyczne rozwiązanie, a przy okazji świetny sposób na reklamę marki.
Szukasz więcej pomysłów na to, jak wyróżnić się na tle konkurencji? Koniecznie przeczytaj nasz artykuł: Marketing sensoryczny i gadżety reklamowe – jak wykorzystać zapach, dotyk i dźwięk w promocji firmy?.