Dzieci stanowią ogromną grupę docelową kampanii marketingowych XXI wieku. Można to dostrzec chociażby na YouTubie – content na tej platformie już od kilku lat coraz bardziej skupia się właśnie na najmłodszych odbiorcach. Jeśli i Ty chcesz wypromować swoją markę wśród dzieci, podpowiadamy, jak to zrobić skutecznie i przede wszystkim etycznie.

Co najlepiej rozdawać dzieciom?

Gadżety dla dzieci przedszkolnych i tych trochę starszych powinny rozwijać kreatywność i być przede wszystkim atrakcyjne wizualnie. To właśnie ta cecha zabawek jest najbardziej pożądana przez najmłodszych. Ponadto przy wyborze akcesoriów warto również skupić się na aspekcie ekologicznym. Gadżety reklamowe dla dzieci z naturalnych tworzyw (drewno, korek, bambus) zdecydowanie nie są mniej ciekawe od plastikowych. Ba! Spełniają dokładnie te same funkcje, a przy okazji już od najmłodszych lat wpajają dobre podejście do kwestii ochrony środowiska. W dzisiejszym wpisie podpowiadamy, jakie gadżety reklamowe z naszej oferty trafią w gusta dzieci!

Propozycje drobnych upominków z logo firmy dla dzieci

W naszym zestawieniu zamieściliśmy akcesoria reklamowe dla dzieci, które przede wszystkim mają na celu rozwój kreatywności. Nie bez powodu. Warto ją pielęgnować nie tylko z tego względu, że jest to kompetencja przyszłości. Kreatywność pomaga w rozwiązywaniu problemów i nieszablonowym myśleniu, a także wspomaga rozwój dziecka. Natomiast gadżet reklamowy, który ją wyzwala, zadowoli nie tylko samego malucha, lecz także rodziców, którym przecież zależy na tym, żeby ich dziecko było ciekawe świata. Sprawdź więc nasze oryginalne i tanie gadżety dla dzieci, które zadowolą obydwie grupy docelowe!

Piórnik do przechowywania i kolorowania

Na początku przedstawiamy uniwersalny gadżet, który sprawdzi się w przypadku promocji firmy każdej branży. Piórnik SPACE angażuje dziecko i pobudza jego kreatywność – można go pokolorować na wiele różnych sposobów. Do produktu dołączone są pisaki w 6 kolorach. Dzięki temu, że grafika ma sporo małych elementów, maluch może zupełnie popuścić wodze fantazji i stworzyć swój niepowtarzalny projekt. Piórnik jest też dostępny pod nazwą LOLLI, z innym obrazkiem.

Zestaw małego artysty

Jeśli piórnik to za mało i Twoi odbiorcy potrzebują dłuższej zabawy, polecamy cały zestaw małego artysty – kredki z kolorowanką DECOR. Bloczek zawiera kilka obrazków do kolorowania i każdy z nich jest inny, więc kreatywność jest tutaj pobudzana z każdą nową kartką! Oprócz tego do zestawu dołączona jest temperówka, dzięki czemu nawet złamana kredka nie przeszkodzi twórczej pracy malucha. Więcej piśmienniczych gadżetów reklamowych dla dzieci znajdziesz w naszej zakładce „Kredki i zakreślacze”.

Klasyczne gry edukacyjne na każdą okazję

Czas na gadżet reklamowy dla dzieci, który zachęci nie tylko do myślenia, lecz także do kooperacji. Zestaw gier 4 w 1 CATRO zawiera klasyczne pozycje – chińczyka, domino, bierki i karty. Większość elementów, tak samo jak pudełko, jest wykonana z drewna, co spodoba się szczególnie rodzicom. W ten sposób mogą pokazać maluchowi, że nie tylko plastikowe gry są ciekawe i wciągające. To świetny pomysł na rozpoczęcie rozmowy o ekologii. Warto wspomnieć o tym, że zestaw gier może również łączyć pokolenia – w końcu ogranie swojego rodzica, mistrza makao, przynosi wiele satysfakcji i zadowolenia!

Antystresy w oryginalnym wydaniu

Nasze zestawienie zamykają gadżety reklamowe dla dzieci, które pozwalają zredukować napięcie i stres, ale również przynoszą po prostu wiele frajdy. Działanie Jo-Jo jest proste! Wystarczy opuścić przedmiot na sznurku i wyczuć moment, w którym może wrócić do ręki. Cała zabawa polega na tym, żeby Jo-Jo wróciło na swoje miejsce gładko i bezproblemowo. Z czasem dzieci odkrywają, że można z nim robić o wiele więcej ciekawych rzeczy, np. zapętlać zabawkę tak, żeby tworzyła ciekawą figurę. Drewniane Jo-Jo można dodatkowo spersonalizować, malując je farbkami. Drugim typem jest żółte Jo-Jo Happy, które pełni trochę inną funkcję. Piłeczkę należy odbijać od ręki lub ściany. Dzięki sznureczkowi wraca ona do właściciela. Co więcej, można ją ściskać i tym samym zredukować napięcie lub wyćwiczyć mięśnie rąk. Na tylnej stronie Jo-Jo może się znaleźć nadruk reklamowy Twojej firmy, który będzie się kojarzyć dzieciom tylko z dobrą zabawą!

Gdzie warto rozdawać gadżety reklamowe dla dzieci?

Jeśli kierujesz swoją ofertę do dzieci przedszkolnych, warto rozdawać gadżety reklamowe z logo firmy szczególnie na eventach rodzinnych, dodatkowych zajęciach, warsztatach czy w szkołach. Nie zapominaj również o najważniejszym święcie, czyli Dniu Dziecka! To właśnie wtedy odbywa się najwięcej outdoorowych wydarzeń, które są świetną okazją do promowania swojej marki. Jeśli natomiast kierujesz kampanię do starszej grupy docelowej, warto celować w początek roku szkolnego. Nastolatkowie po wakacjach są szczególnie pobudzeni i chętnie szukają okazji do rozrywek. Sprawdź tutaj nasze zestawienie gadżetów reklamowych dla młodzieży.