Twój potencjalny klient może być wszędzie: na konferencji, wydarzeniu branżowym, na ulicy, a także w internecie. Jeśli wiesz, że Twoje produkty lub usługi są najlepsze dla Twojej grupy docelowej, pozostaje już tylko skutecznie przyciągnąć jej uwagę. Jak to zrobić? Podpowiadamy!

Co przyciąga uwagę?

Przykucie uwagi klienta nie należy do zadań najłatwiejszych, ponieważ masz na to dosłownie kilka sekund. Wydaje Ci się, że to mało? W tym czasie można wypowiedzieć kilka zdań, które, dobrze sprecyzowane, na długo zapadną w pamięć. Natomiast chwytliwy baner już w ciągu sekundy może zachęcić odbiorcę do interakcji. Warto maksymalnie wykorzystać ten czas. Jak to zrobić?

Kolory

W palecie barw znajdują się kolory, które wywołują różne emocje. Chcesz budować pozytywne i ciepłe skojarzenia ze swoją marką? Wykorzystaj zieleń, żółć lub pomarańcz, kojarzące się z relaksem. Jeśli natomiast zależy Ci na prowokacji, zachęceniu klientów do refleksji, postaw na fiolet bądź czerwień. Właśnie one zatrzymują potencjalnego klienta na dłużej.

Chwytliwe hasła

Nie ma idealnego przepisu na chwytliwe hasło. Ważne jest to, aby było kreatywne i zgodne z Twoją marką. Żeby skutecznie przyciągnąć uwagę klienta, warto poprosić o pomoc copywritera kreującego takie slogany na co dzień. Chwytliwe hasła reklamowe zachęcają do interakcji (np. wejście na stronę www), zapoznania się z funkcjami firmy, a także mogą po prostu szokować i nakręcać spiralę reklamową.

Estetyka i spójność wizerunku

Na każdym etapie swojej kampanii marketingowej zadbaj o spójny wizerunek i przekaz firmy. Wyobraź sobie, że marka promująca swoje ekologiczne produkty rozdaje klientom plastikowe długopisy. Potencjalni klienci uciekną tak szybko, jak przyszli. Dlatego tak ważne jest poświęcenie czasu na zaprojektowanie estetycznego logo, haseł zgodnych z filozofią marki, a także zadbanie o spójny wizerunek (kolory, kształty kojarzące się z marką). Dzięki tym punktom nie tylko uda Ci się przyciągnąć uwagę odbiorców, lecz także zaistnieć w ich świadomości. To naturalnie przełoży się na większą widoczność na rynku oraz zyski.

Oryginalne gadżety reklamowe – sposób na skuteczne przykucie uwagi

Wszystkie powyższe punkty możesz zawrzeć, decydując się na reklamę za pomocą gadżetów reklamowych. Dlaczego warto się na nie zdecydować? Ich największą zaletą jest to, że zostają z klientem na dłużej, a sama nazwa marki lub logo naturalnie zostają w jego świadomości. Poniżej znajdziesz oryginalne gadżety reklamowe, które już swoją funkcjonalnością skutecznie przyciągną uwagę klienta.

Praktyczne gadżety z logo firmy

Duże zainteresowanie na targach bądź eventach branżowych wzbudzają praktyczne gadżety, które można wykorzystać na co dzień. Niezwykle uniwersalne i niezawodne są torby z nadrukiem firmowym. Klienci, czy to podczas zakupów, czy już na samym wydarzeniu, bardzo cenią sobie ten prosty gadżet. Głównie ze względu na to, że mogą tam schować najpotrzebniejsze rzeczy. Wystarczy wymyślić chwytliwe hasło zgodne z Twoją grupą docelową i od razu przykujesz jej wzrok. Praktyczne i przydatne na co dzień są także bidony z logo firmy, szczególnie w okresie letnim. To świetny dodatek do torby. Obydwa gadżety można również rozdawać jako ogólny prezent potencjalnym klientom. Dlaczego bidony są skutecznym sposobem na przykucie uwagi klientów? Ponieważ od razu mogą je wykorzystać i nalać sobie wody, gdy będą tego potrzebować. Butelka zostanie z nim na długo, a logo Twojej firmy skutecznie zapadnie w pamięć. Dobrym pomysłem na oryginalny gadżet jest połączenie funkcjonalności, estetyki i kolorów. Tutaj wkracza nasz wyjątkowy produkt – pamięć USB w formie opaski. Najważniejsze dane można mieć teraz dosłownie w zasięgu ręki! Gdy potencjalny klient będzie chciał np. zgrać Twoją prezentację z konferencji lub poprosić Cię o przydatne materiały, bez problemu zgra je na pendrive i otworzy w domu. Możesz mieć pewność, że zapamięta Twój oryginalny gadżet z logo firmy! Pamiętaj o tym, że skuteczność w przyciąganiu uwagi polega przede wszystkim na oryginalności i kreatywności. Im ciekawszy slogan, gadżet bądź logo, tym większa szansa na to, że od razu zdobędziesz nowego klienta. W innym wpisie blogowym znajdziesz zestawienie nietypowych gadżetów reklamowych, a jeszcze więcej oryginalnych gadżetów reklamowych znajdziesz na naszej stronie głównej. Zapraszamy!