Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy okres, także dla dużych firm czy małych przedsiębiorstw. To doskonały moment, aby zadbać o pozytywny wizerunek firmy i przy okazji zatroszczyć się o Twoich partnerów biznesowych, klientów i pracowników. Aby ułatwić Ci życie, przygotowaliśmy listę pomysłów na prezenty świąteczne firmowe, które znajdziesz w naszej ofercie. Zadbaj o to, by Boże Narodzenie od razu kojarzyło się z logo Twojej firmy.

Komu wręczać prezenty firmowe na Święta?

Firmowe prezenty świąteczne powinno się wręczać wszystkim osobom, które mają znaczący wkład w rozwój Twojej firmy. Do tego grona standardowo zalicza się pracowników, klientów biznesowych i ważnych kontrahentów. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by zwrócić się także do osób, które jeszcze nie są Twoimi klientami i potraktować upominki świąteczne jako formę zachęty do podjęcia współpracy. Więcej na ten temat znajdziesz w artykule: Świąteczne gadżety reklamowe – dla klientów i nie tylko. Skomponuj prezent idealny!

Pomysły na prezenty świąteczne od firmy

Wiemy, że Święta to trudny okres w życiu każdego przedsiębiorcy, dlatego właśnie powstał ten artykuł, w którym podpowiadamy, co można kupić jako firmowy prezent na Boże Narodzenie. Pomysłów jest naprawdę dużo: gotowe kosze prezentowe, personalizowane prezenty świąteczne czy drobne upominki firmowe z logo firmy. Możesz też stworzyć własne zestawy świąteczne, które skomponujesz w zależności od planowanego budżetu. Ta opcja jest jedną z najlepszych, ponieważ pozwala Ci skomponować unikalny prezent świąteczny dla każdej osoby.

Drobny prezent firmowy

Jeżeli chcesz samodzielnie stworzyć kosze prezentowe dla pracowników czy partnerów biznesowych, z pewnością powinny się tam znaleźć uniwersalne drobne upominki, którymi je wypełnisz. Wśród nich zdecydowanie powinny znaleźć się gadżety reklamowe z logo firmy, jednak równie ważne są też podarunki nawiązujące bezpośrednio do Świąt Bożego Narodzenia. Niżej znajdziesz propozycję różnych produktów, które doskonale sprawdzą się jako świąteczne prezenty firmowe.

Firmowe czekoladki z logo firmy

Nic tak nie umili świątecznego okresu, jak drobny poczęstunek w postaci czekoladowych minisztabek. Możesz wybierać spośród różnych wariantów smakowych, a dodatkowo dopasować kolor laminatu do firmowego logo.

Czekoladowe-mini-sztabki

Puszka na słodycze ze świąteczną grafiką

Jeżeli mowa o słodkościach, nie mogło też zabraknąć stosownego opakowania z przepiękną grafiką świąteczną. W puszce XMASS mini znajdziesz przepyszne ciasteczka lub firmowe pierniki, dzięki którym zapach Świąt rozejdzie się po całym pomieszczeniu tuż po ich otwarciu. To doskonały pomysł na niskobudżetowe prezenty świąteczne dla pracowników z logo firmy.

Puszka-XMASS-mini

Skarpeta świąteczna na prezenty do biura

Poczuj magię Świąt i zabaw się w świętego Mikołaja! Prezenty świąteczne firmowe zapakuj do skarpety świątecznej, którą będzie zdobić Twoje firmowe logo. Dzięki temu zbudujesz świąteczną atmosferę, a przy okazji zadbasz o odpowiedni wystrój biura w tym wyjątkowym okresie.

Skarpetki ze świątecznym motywem

Lata, kiedy kupowanie skarpetek na święta było traktowane jako nietakt, dawno już minęły. Dzisiaj jest to wyjątkowy sposób wyrażenia wdzięczności za całoroczny wkład w rozwój firmy, a jednocześnie uroczy upominek nawiązujący do zbliżających się Świąt.

Jednym z ciekawszych produktów, które znajdziesz w naszej ofercie sklepu, są czerwone świąteczne skarpety JOYFUL Ciepłe, wygodne i z uroczą grafiką, która z pewnością rozczuli obdarowane osoby. Tego typu drobnych upominków nie powinno zabraknąć na Wigilii firmowej. A czego jeszcze? Tego dowiesz się z artykułu: Wigilia w pracy – dlaczego nie może na niej zabraknąć gadżetów firmowych?

swiateczne-skarpety-L-JOYFUL-L-czerwony

Spersonifikowany prezent świąteczny od firmy

Zupełnie inną kategorią produktów są spersonalizowane gadżety firmowe, które służą najczęściej jako prezenty świąteczne dla firm lub członków zespołu. Są dużo bardziej unikalne i zwykle wymagają nieco większego nakładu finansowego, jednak robią też dużo większe wrażenia na osobach obdarowanych. Doskonale nadają się też na zestawy upominkowe.

Piersiówka z wygrawerowanym logo firmy

Wiele osób będzie zaskoczonych tym wyborem, jednak naszym zdaniem piersiówka WARM to doskonały prezent biznesowy. Sama w sobie jest bardzo praktyczna i elegancka, zaś dołączony do niej sweterek ze świątecznym wzorem sprawia, że całość prezentuje się bardzo przyjemnie dla oka. Praktyczny prezent z przymrużeniem oka, który znacznie ułatwia budowanie trwałych relacji.

Piersiowka-WARM-200-ml

Zimowy kubek termiczny

Kubek termiczny zawsze sprawdzi się jako prezent, a jeżeli dodatkowo jest na nim motyw zimowy z bałwankiem, to jest niemal idealnym upominkiem na gwiazdkę. Kubek termiczny SNOWMAN o pojemności 450 ml doskonale sprawdzi się na kawę lub herbatę w drodze do pracy, a dzięki antypoślizgowej nakładce na dnie nie trzeba się martwić o przypadkowe zalanie laptopa podczas pracy. Życzymy wszystkich takich praktycznych prezentów świątecznych od firmy!

Kubek-termiczny-SNOWMAN-450-ml

Pluszak i kocyk 2w1

Ostatni punkt na naszej liście to prawdziwa wisienka na torcie – pluszak z czerwonym kocem polarowym to klucz do serc pracowników, klientów i kontrahentów. Dzięki zaawansowanym metodom znakowania produktu na takim kocyku możesz umieścić nie tylko swoje logo, lecz także życzenia świąteczne lub klasyczny napis „Wesołych świąt”. Czasami najprostsze pomysły bywają najlepsze.

Pluszak-z-kocem-polarowym-czerwony

Kiedy najlepiej wręczać gwiazdkowe prezenty firmowe?

Najlepszy moment na wręczanie gwiazdkowych prezentów firmowych zazwyczaj przypada na początek grudnia lub bezpośrednio przed świętami Bożego Narodzenia. W przypadku pracowników, idealnym momentem może być świąteczne spotkanie firmowe lub impreza wigilijna, co dodatkowo wzmacnia aspekt integracyjny i świąteczny nastrój.

Dla klientów i partnerów biznesowych, prezenty można wręczać podczas grudniowych spotkań biznesowych lub wysyłać z odpowiednim wyprzedzeniem, aby dotarły przed świętami. Ważne jest, aby harmonogram wręczania prezentów uwzględniał logistykę oraz możliwości organizacyjne firmy, a także tradycje i oczekiwania odbiorców.